Monday, December 16, 2013

Suka Duka Kehidupan

Asslama, terlalu lama aku biarkan blog ini tak berupdate.aku tidak tahu dimana untuk aku mulakan berbicara. Aku bersyukur akan Sinar memberikan aku hidup dalam terang. Kehadirannya sangat aku hargai. Aku akui diri aku ini kekadang tidak pandai untuk tunjukkan diri ini sangat sayangkan padanya. Orang cakap aku ego dengan sikap aku macam tu. aku selalu lukakan hatinya tanpa aku sedari. aku menangis sendiri apabila aku melihat dia kecewa denga sikap aku ini. Memang aku sangat sayangkan Sinar aku ni. Bukan sebab aku takut sunyi ataupun bersendirian seperti selalu diperkatakan.


Riak wajahnya yang periang cukup membuat hati aku senyum sendiri. tapi aku amat takut untuk melihat dia kecewa sebab sikap aku..aku minta maaf pada diri aku.aku sangat sayangkan dia.

tarikh dipilih 31 Mei..dalam  melalui liku jalan untuk membina masjid, terlalu besar cabaran dan ujian yang kami lalui.

Dinda, kanda sayang sangat pada dinda.



"Remember that silence is sometimes the best answer"

No comments: