Thursday, October 18, 2012

Hari yang Memenatkan - Buat Hal lagi...emmmm


Aku penat, balik kerja penat sesangat..Aku mengharapkan isteri menyejuk hati aku, tapi apa yang aku dapat? aku cakap nak tidur, aku cuba tidur tapi tak lena, aku dah pegang hand phone,lalu aku on fb aku sekejap, tak sampai 5 minit, aku bukan tengok page orang lain pun, aku hanya tengok page isteri tercinta, tapi malangnya isteri aku tertengok yang aku on fb, aku dia call aku yang aku ni menipu besar, berlakon dengan dia, aku tengah baring2, dalam masa dia call tu, orang tengah azan. Sudah menjadi amalan aku, tiba dengar orang azan, aku akan berenti buat apa-apa kerja mahupun bercakap. Kita sebagai orang Islam perlu hormati azan. Tapi apa yang aku dapat adalah, jeritan kuat dari isteriku sendiri,bercakap 'aku' 'mu' dengan aku. Sudah aku tak faham..Adakah ini salah aku sendiri, yang tidak mendidiknya atau dia yang lebih tahu dari aku?

Aku penat sangat2 balik kije. Sayang, abang harap sangat sayang faham dengan keadaan kerja abang.
Abang tahu kerja-kerja sayang pun banyak juga, sayang pun penat juga. Hal-hal yang macam ni tak perlulah sayang ni cakap yang abang ni penipu sebab abang on fb...sayang, abang tanya sayang tengah hari buat apa, sayang cakap buat kerja or duduk-duduk saja, tapi sayang post something di wall fb sayang..adakah sayang juga tak jujur dengan abang?
sayang fikir-fikirkanlah sayang...

tiada perlu abang jelaskan lagi..


Selamat Malam sayang....I Love U...

No comments: