Saturday, January 12, 2013

Sinar Cahaya


Sinar cahayaku, kini kau menghilang meninggalkan aku sendirian. Rindu pada hati ni tak dapat aku sembunyi lagi..Aku tak pasti bila kita akn bertemu semula, setelah pertemuan kita dihalang. Kau tau tak, malam aku dingin tidak mendengar gelak tawa, riuh kau..Sinar cahaya, kini aku merasakan kehilangan kau, kehilangan tawa mesra itu. Terus terang aku nyatakan yang hati aku tidak sanggup lagi kehilangan orang yang aku sayang dalam diri aku. tapi demi ikatan kasih ibu dan ayah kau, aku sanggup untuk lakukan semua ini. Biarlah aku korbankan sesuatu demi kebahagian kau. Aku di dalam kekeliruan. Tidak dapat membuat keputusan dengan tepat. 

Buat masa sekarang ni begitu tenang apabila aku melihat sinar itu menyinarkan cahayanya. Menerangi kegelapan dan ceria persekitarannya. Aku tidak pasti sampai bila sinar tu boleh memberi sinar cahaya di dalam hidup aku. 


No comments: