Wednesday, December 26, 2012

Ku yang menyintaimu

cehhhhhhhh, tajuk nak sama juga dengan tajuk novel tu..tak kisah la yang tu.

Minggu ni aku asyik teringat kat bini aku je..setiap masa aku asyik dok fikirkan pasal dia, walaupun aku tengah kije. aku mesti focus pada kije aku...aku tak ni hal ni dicampur masa aku tengah kije..

Isnin petang, Kakak aku call, bercerita pasal banjir di kampung, n bercerita pasal bini aku..kak minta aku lepaskan dia. Mana mungkin aku lepaskan dia, aku sangat sayangkan dia. Kak minta aku fikirkan hal ni semula. takut masalah kecil dikemudian hari nanti, dia besarkan masalah dan benda ni terjadi lagi.

Sekarang aku mesej dia macam biasa, soal dia nak baca or x tu belakang kira. walau dia tak penah balas. aku terus mengharapkan cintanya kembali bersinar. 


1 comment:

dee said...

jangan give up dik....