Friday, November 2, 2012

Kekabaran di hari Jumaat

Sudah beberapa aku tak update blog..Rabu, Khamis, Jumaat. Sekejap je hari yang sudah berlalu, dengan kerja yang banyak tapi entah bila ia akan berakhir dengan baik. Planning? Material? tak faham? don't have monitoring? semua tu ada kaitan..tapi tu la kija...pe2 pun ambik semua tu sebagai cabaran hidup.

Kisah aku lak...Aku bahagia dengan bini aku. dengan keadaan bini aku yang semakin hari semakin sibuk dengan tugasannya, begitu dengan aku. tapi ambik masa yang terluang untuk bertanya kaba dia dan berborak-borak.

Abang faham dengan sayang..sayang hari-hari tidur lambat, Abang tak nak bagi sayang tekanan, biarlah sayang focus dengan tugasan sayang. abang belikan sayang pil itu hari bukan pil yang mengarut-mengarut, dan sayang boleh pula kata ia membazir saje..tanpa sedikit pun hargai mahupun berterima kasih, xpeler..

Apa-apa pun hari aku sangat penat, otak aku penat sangat,. aku mahu rehat..esok masuk kija...


No comments: