Saturday, June 23, 2012

Selamat Tinggal MukaBukuku

hari ni sungguh penat bagi aku.. Sungguhpun aku lupa seketika masalah aku sebaik aku melangkah masuk ke kapal. aku kesal nga sikap dia ...masih lagi berbahasa 'aku' 'mu' time die marah...wat masa ni aku leh sabar lagi nga sikap die tu..die pertikaikan kejujuran aku...aku ngah tido..then die mesej aku,cakap aku dk chat2 d fb nga ppuan lagi...aduhhh..aku terus tukar password fb aku..then die call aku..aku cakap dk tido...terus die cakap aku tipu die..memang aku ngah tido..aku tersedar masa die ata mesej akt aku ...malas aku nk gaduh n panjang2kan hal fb ni...sekejap td..aku terus tutup akaun fb aku..habis crita...

Insyallah aku sebelum aku kahwin.aku xkan on fb aku..ada banyak baik dari buruk nga fb...
so selamat tinggal kawan2 di fb,so mulai hari ni aku akn aktif smula nga blogger aku ni...

WELCOME dunia BLOGGER....

No comments: