Sunday, June 24, 2012

Ahad


Assalam ..hari ini..sesudah selesai aku solat subuh, aku sambung balik tido..lebih kurang jam 10 aku bangun tido..
Hafis ajak d Teluk Intan,kt kawannya kahwin..seronok aku melihat orang kahwin ni..dalam fikiran aku ..adakah aku berpeluang untuk merasai saat itu bersama tunang aku ..aku pun lom pasti..
lepas kami makan2..kami g pusing2 Teluk Intan n bergambar kt Menara Condong...

Dalam pada itu..Kzea mesej aku..bagitahu y amy nk batalkan majlis kahwin kami..aku xtau nk cakap pe..
aku tau..amy masih lagi sakit hati nga aku..

Sayang..
bukan niat abang nk menipu syg...malam tu.kan abg ngah tido...n malam tu sayang kuar nga umi abahkan..
n abang terjaga dengar mesej ..baca mesej dari sayang..abg xfikir lain dah..abg ingatkan ada orang y ceroboh fb abg...
then abg terus tukar password fb..then syg call abg..n bila sayang tanya abang..abang bagitahu kt sayang y abg ngah tido..memang abang ngah tido..

aku tak pasti sampai bila aku jadi camni..aku akan berubah..n no more fb dalam hidup aku..
sayang...abang sangat sayangkan sayang,abang xsanggup kita berpisah...

I.L.O.V.E.Y.O.U.

No comments: