Wednesday, February 6, 2013

Kebangkitan semula

Assalam dan salam sejahtera..sudah lama aku tidak update blog ni. macam-macam hal perkara sudah berlaku. Pasal kes aku pertama kalinya aku nk cerita untuk post lagi ini. Kes aku ditangguhkan pada 3hb March depan. Dia nekad dengan keputusan dia..

Setiap kejadian telah ditetapkan olehNya, setiap daripada itu, ada hikmahnya. aku gembira dengan sinar aku sekarang ini dan aku sentiasa berdoa agar diberi peluang untuk membawa sinar itu ke tempat tinggi agar ia dapat menyinari hidup aku. 

Hari ni, sinar aku, malap untuk sementara waktu. Aku sendiri dengan tidak sengaja, dalam gurauan, aku termalapkan sinar itu. blackout sekejap. Aku dapat email surat tunjuk sebab mengapa blackout tu, rupanya sinar itu sangat lembut. tidak boleh goyang-goyang cablenya, mudah terpadam..Aku hampir menangis, takut akan kegelapan jika sinar itu tidak dapat diperbaiki. Malam ini, tidur la aku dalam kegelapan. aku cuba lelapkan mata aku, 

Aku harap, sinar itu akan muncul semula pagi esok. yang mana akan membuat aku tersenyum dan ceria kembali.

  

No comments: