Monday, June 25, 2012

Panggilan Tengah Malam.

lebih kurang jam 11.45..umi call..dia cakap terkejut pasal amy nk batal majlis kami..
aku tak tau pe y amy dah gtau kt umi..dari awal lagi aku gtau amy..jangan libatkan umi abah dalam hal ni..
tapi dia nk jgk..

umi tanya aku...betul ke aku ni ada orang lain...Ya Allah...dari mana pula crita ni di reka..umi cakap dari Kak Zea..(kakak Angkat amy)...ni kes salah faham dah ni..

Amy marahkan aku sebab xjujur dalam hubungan ni..aku dah jelaskan pada umi semuanya...
umi nasihatkan aku..jangan wat pragai bukan2 di saat majlis kahwin y akan tiba ni..

kenapa ada crita y aku ni ada perempuan lain???salah ke ada bertanya kaba nga kawan lama..tu pun amat sekejap.aku kesian kt umi..umi mrayu pada aku..jangan wat pragai di saat y makin hampir ni..

Terima kasih umi sebab cayer saya...umi, ayie xpenah nk curang or wat pragai xelok pada amy..klu ada pergaduhan kecil tu biasa la dalam hubungan.umi..terima kasih juga sebab sudi nk memujuk amy dalam hal ni. pengajaran kat sini..setiap benda yang kita nk wat..mesti la jujur nga pasangan masing-masing,.walaupun kadang kala kita memadang benda itu remeh, tapi kita tak tau akan fikiran or tanggapan pasangan kita / orang lain..so everything we must share..

sayang, abang tau sayang masih marahkan abang..abang ada hak juga nak tau..pe yang sayang telah gtau kt umi..n kzea jgk,.dan sebaliknya..pe yang kzea gtau umi pasal ni..

aku berani tujung Al-Quran..yang aku xde perempuan lain selain amy....Ya Allah..tabahkan hati hambaMu ini untuk hadapi ujian mu ke atas hambaMu yang lemah ini Ya Allah..

dah jam 1 pagi lebih..mata aku tadi ngatuk sangat..tapi fikiran masih memikirkan y di bincangkan nga umi tadi..tak lena aku nak tido..

kepada sayangku amy..

abang sayangkan sayang...xde orang lain selain sayang di hati abang.....

No comments: