Friday, October 28, 2011

Akhirnya ada gak Cuti ….Jumaat yang Indah.


Cuti lak hari ni. Kami plan nk siapkan cepat Project kt Penapisan ni.tapi leh lak PPT xnk kije. Dah la project ni delay banyak minggu dah. Aduh2..hari ni aku tido la..bangun lewat la gak dari biasa. Bangun2..rase sejuk je..ingatkn hujan tapi rupa nya econ no 18..patut la sejuk sangat..hehhehe.

Sayang aku mesej die gtau y kt sne hujan..hujan baginya kadang2 begitu bermakna..haha (die suke tido waktu hujan..jangan marah syg..hehehe)..tengah ari td makan nasi arabhousemate aku wat balik..n siap2 g solat jumaat ..tiba kt masjid.speaker masjid macam rosak je kt tingkat bawah tu.langsung xdengar..

P.E.T.A.N.G.

..leh lak tertido..tunggu sayang call...hahhahhaha..xsabar nk jumpa myDarling dan bawa my darling dinner..hehhe.die datang ni 1 family..adik Yana konvo kt Uitm Dungun.. sayang aku call..bertanyakan kaba aku..sekejap2 lagi sayang nk wat kek coklat katanya..aku baru balik dari makan malam.tadi dk basuh kreta.dekat sejam gak la.berkilat2 cikit.nk wat myDarling la katakn..hehe..

S.A.Y.A.N.G.

abang akan try y berbaik utk pertemuan kita sekeluarga esok. abang sangat rindukan syg..

Dah tiba masa untuk aku lelapkan mata.esok hari ada kerja penting kat site.huuuuu..harap2 cuaca esok clear la. Insyallah.dipermudahkan olehNya..amin.


L.O.V.E .U.S.Y.G.

No comments: